MFJENSEN Posted August 17, 2019 Share Posted August 17, 2019 (edited) LØST Jeg har fået sat et flueben et forkert sted så jeg ikke kan gå ind og redigeret den og jeg kan ikke finde hvor det var - se teknobiler.dk Mvh MFJ Edited August 18, 2019 by MFJENSEN (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MFJENSEN Posted August 17, 2019 Author Share Posted August 17, 2019 En anden ting er at jeg forgæves har søgt efter Image Slider Module - hvor finder jeg det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 17, 2019 Share Posted August 17, 2019 20 minutes ago, MFJENSEN said: Jeg har fået sat et flueben et forkert sted så jeg ikke kan gå ind og redigeret den og jeg kan ikke finde hvor det var - se teknobiler.dk Mvh MFJ Præferencer- vedligeholdelse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 17, 2019 Share Posted August 17, 2019 22 minutes ago, MFJENSEN said: En anden ting er at jeg forgæves har søgt efter Image Slider Module - hvor finder jeg det? Kun et emne i hver tråd, tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MFJENSEN Posted August 17, 2019 Author Share Posted August 17, 2019 Jeg beklager men jeg har ikke noget "Præferencer- vedligeholdelse" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 17, 2019 Share Posted August 17, 2019 I 1.7 hedder det vist shop parametre - indstillinger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MFJENSEN Posted August 17, 2019 Author Share Posted August 17, 2019 Det er butiksparametre/generelt/vedligeholdelse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 17, 2019 Share Posted August 17, 2019 Ja. De laver hele tiden om på det i 1.7. Husk at rette indlægget til LØST. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts