Formidog Posted August 16, 2019 Share Posted August 16, 2019 (edited) Goedenmiddag In de "Winkel informatiemodule" worden de gegevens weergegeven die in winkelinstellingen/contact/contactgegevens staan. echter: de informatie onder "registratienummer" wordt NIET weergegeven. (hierin heb ik KvK, IBAN en BTW-nummer gezet) Waar geef ik aan dat ook deze informatie in de "winkel informatiemodule" getoond moet worden? Vriendelijke groeten, Dick Edited August 20, 2019 by Formidog (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toyotaboy Posted August 17, 2019 Share Posted August 17, 2019 Wat je nu ingevuld hebt komt goed op de factuur te staan. Wat toevoegen aan de winkel informatie. lees eens dit topic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Formidog Posted August 20, 2019 Author Share Posted August 20, 2019 Bedankt voor je moeite Toyotaboy De suggestie die je gaf is helaas geen oplossing voor mijn vraag. Ik heb het opgelost door een extra regel toe te voegen in de copyright informatie die in de footer wordt weergegeven. Dat lost het op Evengoed bedankt Dick Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts