Zigma Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Hej,HAr snart tröttnat på detta med att försöka få PDF fakturan att visa åäö korrekt.Har har via en massa guider på prestashops forum försökt men att utan lyckas. Ta tex denna exempel http://www.prestashop.com/forums/viewthread/3480/P30/__/_lang____pdfHar följt guiden och fått det att funka men dock så måste den fortfarande jävlas med å. ä och ö.Titta på bifogad bild.Nån som har fått detta att funka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 Funkar kanon för mig, jag kör ISO-8859-1 på mina pdf fakturor.. vilken version använder du? 1.1 eller 1.0? verkar lite som om det är dina översättningsfiler som inte sparats i UTF-8. Prova att gå till tools-translations och öppna PDF översättningen för svenska och spara om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zigma Posted January 5, 2009 Author Share Posted January 5, 2009 Tack så mkt ruilong!! Äntligen funkar det. Det måste har varit ngn bugg som inte uppdaterade ordentligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts