MateuszK77 Posted August 1, 2019 Share Posted August 1, 2019 Cześć wszystkim. Mam takie pytanie, czy istnieje możliwość przeniesienie aktualnego menu z top na lewą stronę ? Moduł jaki mam do zarządzania menu to : Mega Menu PRO . Chodzi mi o to aby to menu powędrowało na lewą stronę. Z góry dzięki ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 krzysiek_web Posted August 1, 2019 Share Posted August 1, 2019 Tak. Musisz w sekcji z pozycjami (moduły) podczepić ten moduł pod lewą kolumnę. Następnie będą potrzebne zmiany w stylach css aby dostosować wygląd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 MateuszK77 Posted August 1, 2019 Author Share Posted August 1, 2019 Dodam tylko, że nie jest używany defaultowy szablon, lecz jakiś inny własny. Czy dalej jest to możliwe do wykonania w taki sam sposób ? Mógłbyś mnie bardziej nakierować, gdzie dokładnie wejść w tę sekcję z pozycjami aby podczepić ten moduł pod lewą kolumnę? Jestem początkujący w Prescie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 krzysiek_web Posted August 1, 2019 Share Posted August 1, 2019 Jaka wersja presty? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 MateuszK77 Posted August 1, 2019 Author Share Posted August 1, 2019 1.6.1.6 Link to comment Share on other sites More sharing options...