Formidog Posted July 2, 2019 Share Posted July 2, 2019 Goedenmorgen In de NL content van een nieuwsbrief-popup staat een onvertaalde tekst. Wanneer ik deze wijzig naar een Nederlandse tekst dan wordt de wijziging niet opgeslagen. Ook de gewijzigde titel niet maar wel de gewijzigde afbeelding? wat doe ik verkeerd? Dick Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted July 2, 2019 Share Posted July 2, 2019 U zou dit het beste bij de thema maker voor kunnen leggen. Voor zover ik kan zien betreft het een module (al dan niet bij een thema geleverd) van Templatemonster. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Formidog Posted August 16, 2019 Author Share Posted August 16, 2019 Dank je wel voor de info. Ik ben voor verschillende onduidelijkheden met de maker in gesprek. Hij komt uit India en ik heb veel moeite om mijn wensen aan hem te duiden. (ik druk mezelf hier mild uit) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Formidog Posted August 19, 2019 Author Share Posted August 19, 2019 Ontwikkelaar heeft het probleem verholpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts