tv3tv Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 Jeg mangler en funktion der kan, når man køber over et bestemt antal af en bestemt vare, automatisk tilføje en palle.Nogen der kender i lidt til det?Troels Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 Jeg lytter med her - kunne godt bruge den funktion også - evt. hvor den korrigerer fragten fra enkeltstyk til fx. ved køb af 10 stk. af den samme varer så det er en pallepris Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 Det lyder til, at det er et nyt modul I begge søger. Jeg kan i hvert fald ikke gennemskue, at det kan løses i en standard PrestaShop. Jeg tror I skal oprette den på et freelancer forum eller lign. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted November 20, 2012 Share Posted November 20, 2012 Jeg har fået løst mit problem med en programmør hvor den tilskriver paller efter et bestemt antal varer foruddefineret i BO Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts