tv3tv Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 Jeg er ved at lave en shop hvor det det kun er muligt at levere ordren i bestemte postnumre, men kan ikke lure hvordan jeg gør det.Er der nogle af jer der har en løsning på dette problem?Troels Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 Jeg tror du skal ind i rodde med nogen zoner, men jeg er ikke helt sikker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tv3tv Posted March 28, 2011 Author Share Posted March 28, 2011 Synes ikke jeg kan finde noget der... mit eget bedste bud er inde under "counties" der er et felt hvor man kan indtaste nogle "zip codes", men synes stadig ikke jeg kan få det til at virke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Siden du siger Counties - bruger du version 1.4? Jeg er nemlig ikke stødt på disse i version 1.3.1.1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tv3tv Posted April 2, 2011 Author Share Posted April 2, 2011 Siden du siger Counties - bruger du version 1.4? Jeg er nemlig ikke stødt på disse i version 1.3.1.1 Ja det gør jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
tv3tv Posted April 12, 2011 Author Share Posted April 12, 2011 Er der slet ikke nogle af jer der har et godt bud på det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts