Jump to content

Edit History

Inform-All

Inform-All

On 6/25/2019 at 12:21 AM, Ronald Gebuijs said:

Sorry. Excuus hiervoor!  Ik had een prbleem met mijn template die niet geladen kon worden. Na vele chats met de hoster inMotion ben ik er toch zelf achter gekomen waar het plobleem zat door de debug modus te gebruiken. Hierin kwam naar voren dat mijn template niet kon laden. Ik heb zodoende de template verwijderd en opnieuw gedownload. Wat de oorzaak is van deze bug, is mij onbekend.

Fijn dat het opgelost is!

Ik denk dat dit een cache probleem was. Er zijn namelijk 2 caching mappen, een voor debug en voor development (var/cache/dev & var/cache/prod). Als het nogmaals voorkomt zou ik deze goed bekijken en ook de rechten op de deze mappen bekijken.

Inform-All

Inform-All

On 6/25/2019 at 12:21 AM, Ronald Gebuijs said:

Sorry. Excuus hiervoor!  Ik had een prbleem met mijn template die niet geladen kon worden. Na vele chats met de hoster inMotion ben ik er toch zelf achter gekomen waar het plobleem zat door de debug modus te gebruiken. Hierin kwam naar voren dat mijn template niet kon laden. Ik heb zodoende de template verwijderd en opnieuw gedownload. Wat de oorzaak is van deze bug, is mij onbekend.

Fijn dat het opgelost is!

Ik denk dat dit een cache probleem was. Er zijn namelijk 2 caching mappen, een voor debug en voor development (var/cache/dev & var/cache/prod). Als het nogmaals voorkomt zou ik deze goed legen en vervolgens ook de rechten op de deze mappen bekijken.

• Create New...