Lieme Posted June 17, 2019 Share Posted June 17, 2019 Beste mensen, Ik heb vandaag een paar module geprobeerd te uploaden. Wat ik wil is namelijk een zoom functie implimenteren. Dus dat de product foto vergoot onder een vergrootglas als de klant de muis erop houdt. Dus twee gratis modules gedownload en geprobeerd maar er wordt een fout weergegeven maar niet welke fout. Wat kan ik het beste doen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted June 17, 2019 Share Posted June 17, 2019 Hi Lieme, Heb je al geprobeerd de debug mode aan te zetten en de fout nog is te bekijken? Mocht je niet uit deze foutmelding komen, dan kun je die altijd hier op het forum delen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieme Posted June 21, 2019 Author Share Posted June 21, 2019 Adeko, Fijn dat jij altijd een antwoord plaatst. Bedankt daarvoor ! Ik ga het vandaag of morgen nog eens proberen en er goed de tijd voor nemen. Ik zal zeker de uitslag met je delen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts