smartcase Posted March 25, 2011 Share Posted March 25, 2011 Hej jeg har lige installeret dette tema, og nu ser shoppen slet ikke godt ud! Hvad skal jeg gøre? i installationsmappen står der heller ingen oplsyninger... Så er siden også på engelsk Er helt ny herinde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
smartcase Posted March 25, 2011 Author Share Posted March 25, 2011 Det er selvfølgelig siden www.smartcase.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted March 26, 2011 Share Posted March 26, 2011 Du har forhåbentlig lavet en backup af databasen og filerne inden du opdateret den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
smartcase Posted March 26, 2011 Author Share Posted March 26, 2011 Nej det har jeg ikke, da min shop ikke er åbnet endnu.Ved du hvad jeg skal gøre for at shoppen kommer til at se normal ud? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 26, 2011 Share Posted March 26, 2011 Nej det har jeg ikke, da min shop ikke er åbnet endnu.Ved du hvad jeg skal gøre for at shoppen kommer til at se normal ud? Du kan prøve af fjerne dit theme og gå tilbage til standard Prestashop. Hvis det ikke virker, skal du installere forfra og lade være med at lægge dit theme på, da noget kunne tyde på, at det ikke er kompatibelt med version 1.4Og husk at lave backup - også selv om shoppen ikke er live. Det er noget nemmere at geninstallere ud fra en back-up i stedet for at starte forfra med at sætte alle indstillinger op igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
smartcase Posted March 27, 2011 Author Share Posted March 27, 2011 Jamen, der står at dette theme er kompatibelt med version 1.4... Og jeg vil virkelig ikke have det standard prestashop theme...Håber nogle kan hjælpe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 Jamen, der står at dette theme er kompatibelt med version 1.4... Og jeg vil virkelig ikke have det standard prestashop theme...Håber nogle kan hjælpe Nu ser din side da fin ud? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Nydeligt tema, hvor har du det fra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts