Hisedase Posted June 14, 2019 Share Posted June 14, 2019 Hallo, ik probeer het volgende scenario te verkrijgen : Als er bijv. 50 stuks voorradig zijn, zou er gewoon moeten staan op voorraad, indien er minder als x aantal op voorraad zijn, zou hij het juiste aantal moeten weergeven.... iemand suggesties ? thanks Tom Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted June 15, 2019 Share Posted June 15, 2019 De tekst: op voorraad staat los van het tonen van de aantallen. Je kan aangeven dat de aantallen worden weergegeven indien lager dan bv 5 stuks Er verschijnt dan nog steeds de tekst: op voorraad, maar nu met aantallen erbij. Zie foto (dit is overigens prestashop 1.6) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hisedase Posted June 15, 2019 Author Share Posted June 15, 2019 Curious bedankt voor het antwoord, het is de laatste versie van Prestashop, ik had die functie al gezien en opgezet, maar deze schijnt niet te werken.... gr Tom Link to comment Share on other sites More sharing options...
racemaniac Posted August 9, 2021 Share Posted August 9, 2021 heb je al een oplossing gevonden ? Ik heb namelijk eenzelfde probleem Aanwezige voorraad wordt niet getoond, terwijl er wel voorraad is. ( 17 stuks) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts