Allan - Fungadgets.dk Posted March 25, 2011 Share Posted March 25, 2011 HejsaFindes der et modul, hvor man kan vise fremhævede vare i enten den højre eller venstre kolonne?Jeg har søgt og søgt, men synes ikke jeg kan finde noget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Korsgaard Posted March 25, 2011 Share Posted March 25, 2011 Jeg har et modul liggende, som viser nyeste varer i slideshow i enten venstre eller højre kolonne.Det kan helt sikkert modificeres, så det i stedet er fremhævede varer fra Home-kategorien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allan - Fungadgets.dk Posted March 25, 2011 Author Share Posted March 25, 2011 Det kunne være rigtig godt.Jeg er desværre bare ikke helt sikker på at mine evner rækker til at lave de modifikationer Men jeg er da klar på at prøve, hvis du vil dele modulet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeerHolm Posted March 26, 2011 Share Posted March 26, 2011 Kan modulet også bruges som fremviser af almindelige billeder i slide show? I så fald er jeg også interesseret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Korsgaard Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Prøv at se, om vedhæftede kan bruges. uhunewproducts.zip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allan - Fungadgets.dk Posted April 4, 2011 Author Share Posted April 4, 2011 Prøv at se, om vedhæftede kan bruges. Viser det modul ikke bare de nyeste vare man har lagt ind i shoppen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts