parsec2010 Posted March 25, 2011 Share Posted March 25, 2011 Hej AlleJeg mangler muligheden for at kunne vælge "Udkørsel" men prisen skal være "efter aftale".Er der nogen der kender et modul, eller en måde at gøre det på ?/Rene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Korsgaard Posted March 25, 2011 Share Posted March 25, 2011 Hvilke betalingsmetoder tager du i mod?Det er jo et problem, hvis kunden betaler med kort, og du så egentlig sælger for mere en det autoriserede beløb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
parsec2010 Posted March 25, 2011 Author Share Posted March 25, 2011 Der er ingen salg via kort, det er kun bankoverførsler eller via faktura når vi kommer dertil. Næsten al salg er til forhandlere, hvor vi aftaler transporten bagefter, afhængig af hvor hurtig det skal gå/Rene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 25, 2011 Share Posted March 25, 2011 Der er ingen salg via kort, det er kun bankoverførsler eller via faktura når vi kommer dertil. Næsten al salg er til forhandlere, hvor vi aftaler transporten bagefter, afhængig af hvor hurtig det skal gå/Rene Når du ikke bruger betalingskort, kan du måske bruge muligheden for at oprette en ny Forsendelsesmetode? Denne kan du jo kalde Udbringning - pris efter aftale´. Og så sætte beløbet til 0 kr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
parsec2010 Posted March 27, 2011 Author Share Posted March 27, 2011 Det er et godt forslag, og også hvad jeg havde lavet først :-)Men den gav misforståelser af at aftalen var lavet til kr 0.Tidligere havde jeg også arbejdet på at bruge labelen "gratis" og lave om i oversættelsen til "efter aftale", men det gav jo den naturlige bivirking af at hvad der ellers var gratis, også blev til "efter aftale". Men hidtil er det den bedste option, dog har jeg ikke prøvet i 1.4. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts