kadettcap Posted March 24, 2011 Share Posted March 24, 2011 Hej.Vedkommende der har lavet min hjemmeside har stavet forkert (mig selv) i topmenuen. Hvordan får jeg det ændret igen?Det er ikke en af cms siderne.Tjek evt. www.deelux.dk - der skal stå "Tilbudsvarer" i stedet for "tilbuds vare" På forhånd tak for hjælpen.Casper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 24, 2011 Share Posted March 24, 2011 HejDet nemmeste må da være, at du spørger ham, der har lavet din hjemmeside?? Han har sikkert lagt et modul ind til topmenuen, så dette kan du nok finde under moduler Link to comment Share on other sites More sharing options...
kadettcap Posted March 24, 2011 Author Share Posted March 24, 2011 Ja det har jeg kigget, og kan finde top horisontal menu, hvor det forkerte navn på siden også fremgår.Problemet er bare at jeg ikke kan ændre det derinde...Med venlig HilsenCasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted March 24, 2011 Share Posted March 24, 2011 Jeg tror du skal ændre det i oversættelsen.Tools > Translations > klik på flaget > udvid alle feltsæt og find teksten "tilbuds vare"Du finder det nemmest ved at klikke ctrl+F og søger oversættelses-siden med "tilbuds" Link to comment Share on other sites More sharing options...
kadettcap Posted March 29, 2011 Author Share Posted March 29, 2011 Nej der var det heller ikke:-( Jeg tror måske at det er en ekstra side der er blevet lavet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 29, 2011 Share Posted March 29, 2011 Prøv via dit FTP program at tjekke filerne der hører til topmenuen. Måske er oversættelsen skrevet direkte ind i filerne. På min ene shop (smilendeko.dk) kan jeg også kun rette teksterne direkte i filerne, hvilket er noget rod... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts