pilegaard Posted March 23, 2011 Share Posted March 23, 2011 Hej alle,Jeg har brug for at kunne levere product feed til et affiliate site. Hvilket modul kan man bruge til det? Jeg har forsøgt at søge både herinde og på Google, men uden held desværre. Håber nogen kan hjælpe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 23, 2011 Share Posted March 23, 2011 Nu ved jeg ikke, hvad du har søgt på ;-) Men du kan sikkert bruge dette: http://www.prestashop.com/forums/viewthread/40857/dansk/xmleksport_export_af_varer Link to comment Share on other sites More sharing options...
pilegaard Posted March 23, 2011 Author Share Posted March 23, 2011 Mange tak Linket er sendt til programmøren. Bare en skam han ikke arbejder så sent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 23, 2011 Share Posted March 23, 2011 Hvad man ikke når i dag, når man nok i morgen...Du må meget gerne lige redigere og rette dit oprindelige indlæg til løst, så hjælper du andre til hurtigt at finde en løsning på samme problem :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pilegaard Posted March 23, 2011 Author Share Posted March 23, 2011 Jeg har ingen ide om det er løst endnu. Så snart programmøren har fået kigget på det i morgen og giver grønt lys, så gør jeg det. Hvis ikke det er løsningen, så forstyrrer jeg igen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts