HenSor Posted May 25, 2019 Share Posted May 25, 2019 (edited) Hej. Billederne bliver ved med at loope, selv om den er konfigureret til ikke at loope. Hvad gør jeg? Prestashop 1.7.5.2 Aktuelt tema i brug: food_restaurant Edited May 26, 2019 by HenSor Version added (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 25, 2019 Share Posted May 25, 2019 Hvis det er et købt modul så kontakt udvikleren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 25, 2019 Share Posted May 25, 2019 (edited) Start venligst med at læse her først: indlæg: https://www.prestashop.com/forums/topic/215505-retningslinier-for-det-danske-prestashop-forum/ Edited May 26, 2019 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
HenSor Posted May 26, 2019 Author Share Posted May 26, 2019 Det er et købt tema. Sælger/udvikler siger det er Prestashop der har udviklet modulet, og derfor dem jeg skal udrede det med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 27, 2019 Share Posted May 27, 2019 Det er ikke korrekt. Tag fat der hvor du har købt temaet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HenSor Posted May 27, 2019 Author Share Posted May 27, 2019 Tak Pertho. Jeg prøver igen :-) Jeg tænker at kan sælger af tema ikke klare problemet, så må han evt. give mig et nyt banner-modul der kan klare opgaven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 28, 2019 Share Posted May 28, 2019 Jeg er ikke helt enig. Hvis modulet er udviklet af PrestaShop så skal de rette fejlen. Men er modulet allerede rettet og har udvikleren ikke opdateret themet, så har han/hun bolden. Jeg kan ikke umiddelbart (hurtig søgning) finde bugs i modulet, så det kan skyldes andre fejl i themet der giver fejlen. Og så er det tilbage til themeudvikler. Så til dels giver jeg Pertho ret, men det afhænger af omstændigheder 😊 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts