Voodoochild Posted March 23, 2011 Share Posted March 23, 2011 Hierbij een vraag...Bij de 1.3 versie werd volgens mij het grootste gedeelte aangepast in de global.css ?Met de huidige 1.4 versie blijkbaar niet meer, op een ander forum stonden wat weetjes en handigheden....maar volgens mij gelden deze niet meer voor de versie 1.4 ?Zouden mischien wat scriptkenners wat aanwijzingen kunnen geven in dit draadje over het hoe en wat van het aanpassen in de 1.4 versie ?**EDIT**Oeps, in het verkeerde gedeelte geplaatst, kan verplaatst worden !Alvast bedankt!GroetjesDennis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voodoochild Posted March 24, 2011 Author Share Posted March 24, 2011 Niemand die mij een klein duwtje in de juiste richting kan geven ????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voodoochild Posted March 25, 2011 Author Share Posted March 25, 2011 Iemand ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
2245 Posted March 25, 2011 Share Posted March 25, 2011 volgens mij gaat alles nog steeds via global.css hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefand Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 nee, heel veel gaat via aparte css bestanden in: /themes/prestashop/css/global.css en alle css bestanden in /themes/prestashop/css/modulesvergeet niet om die cache instellingen uit te zetten in 1.4, anders zie je niks veranderen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts