Målningar Posted May 7, 2019 Share Posted May 7, 2019 Hej Jeg har netop blevet godkendt til e-mærket på min shop (www.mynewart.dk), men e-mærket har ikke selv et plugin, men blot et script, der skal indsættes: Kopiér, og indsæt denne pluskode før det afsluttende </body> tag: Det er alt den info man kan få via dem. Jeg tænker, at der må være andre herinde, der har indsat dette script. Nogen, der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre? Har forsøgt at finde en tpl-fil - men intet har virket indtil videre. Mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 8, 2019 Share Posted May 8, 2019 Det skal indsættes i din header.tpl fil som du finder under /themes/navnetpådittheme/header.tpl Du skal pakke det ind i {literal} og {/literal} tags (før og efter scriptet) Husk at slette cache i shoppen, når du har lavet rettelsen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 28, 2019 Share Posted May 28, 2019 Hvis problemet er løst, så ret indlægget iht. forums retningslinjer. Tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts