Jump to content

Last van valse klanten...

Recommended Posts

11 minutes ago, kevinderas said:

Dankje maconl voor je antwoord,

ik neem dit straks even door..

Zou dit eventueel ook een oplossing kunnen zijn? https://addons.prestashop.com/nl/veiligheid-toegang/42438-recaptcha-google-anti-spam.html?utm_source=addons&utm_medium=Homeslider&utm_campaign=recaptchaPS&utm_content=nl

mvg,

kevin

Hoi Kevin ,,
in de link die ik je gaf komt er ook een module  naar voren welke ook voor fake accounts is ,,🙂
de ontwikkelaar geeft aan dat zij de module hebben ontwikkeld maar ook de methode van Doekia hebben getest en dit ook werkt ,,
Het is dus meer wat je wilt ,, of aanpassingen van een paar scripts of de betreffende module aanschaffen en installeren ,,
de module zover ik kon zien doet zijn werk waar het voor gemaakt is , 

Edit:link naar de module https://addons.prestashop.com/en/website-security-access/28831-captcha-google-recaptcha-pro-anti-fake-accounts.html?_ga=2.159861885.1928153364.1556398843-528234888.1548874427

dit is de reactie van de ontwikkelaar 

ik hoop dat ik niets heb verkeerd gedaan, ik heb de patch gemaakt in de adminfolder gezet en geprobeerd een account aan te maken maar ik krijg volgende foutmelding 

achternaam is ongeldig

naam is ongeldig

Alvast bedankt

Denk dat je nog iets vergeten bent ,, of verkeerd gedaan hebt ?

even het stuk doorlezen , er was nog iemand met hetzelfde probleem ,,was ook iets vergeten en kreeg dezelfde melding ,,

als je een script veranderd altijd een origineel bewaren ,, 
ik download altijd ,, en hernoem het betreffend script op de server
naar bv org-bestandsnaam.php

dan bewerk ik het script en upload het weer als iets niet werkt is het makkelijk te herstellen ,,

het gaat om class classes/Validate.php
en classes/Customer.php

heeft ook een snipped gemaakt maar of die werkt weet ik niet

7 hours ago, kevinderas said:

Beste,

De laatste dagen hebben wij enorme last van volgend voorval :

687887929_Schermafbeelding2019-05-02om16_20_59.thumb.png.4d5c97b9d4ce86600096251e7253205c.png

Dit is enorm lastig. Wat kunnen wij hier aan doen?

Alvast bedankt!

Kan je je server zelf beheren ?
Ik draai met een VPS-server en daar kan ik via mijn Brute Force monitor en config Firewall  een heel domein aangeven in de lijst die geen toegang tot mijn domeinnaam geeft.
Werkt perfect,