JeePee Posted January 1, 2009 Share Posted January 1, 2009 Hallo,Heb een vraagje over updaten , ik heb momenteel de versie 1.1.0.3 - 0.865s draaien en al behoorlijk aangepast naar mijn eigen wensenNu wil ik graag updaten naar 1.1 final maar zonder dat de hele opmaak mails en produkten verdwijnen ?!Hoe kan ik het beste te werk gaan om toch 1.1 te krijgen met behoud van alle wijzigingen ?Alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 Hallo JeePee ik heb een handleiding gemaakt hoe ik te werk ben gegaan. Misschien heb je hier wat aan.Fijn en gezond jaar 2009Willem Upgrade prestashop naar versie 1.1.docFetching info... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeePee Posted January 3, 2009 Author Share Posted January 3, 2009 Hallo,Ok ga er morgen eens rustig bij zitten en proberen, als het niet lukt ga ik een clean 1.1 install doen en vanaf 0 beginnenMoet een gehele (bestaande) website overzetten dus begin het liefst gelijk goed Jammer dat de upgrade optie niet wat makkelijker is geimplemteerd....wellicht volgende versie's?Ook een goed 2009 gewenst en veel online verkopen Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeePee Posted January 4, 2009 Author Share Posted January 4, 2009 Hoi ,Heb de update uitgevoerd , en alles lijkt goed te gaan , echter nadat ik weer in de winkel kom is alles engels geworden. Op zich niet erg alle artikelen zijn er nog.Maar ik log net in in de admin en zie ik onderaan de versie -->> Version 1.1.0.3 - 0.640s staan ???Wat kan er fout gegaan zijn ??Heb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 He die JeePee heb je alle updates gedraaid? Voor de Nederlandse taal instelling moet je het bestand nl.gzip downloaden.Gr Willem Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeePee Posted January 4, 2009 Author Share Posted January 4, 2009 HoiJa ik heb alle updates gedraaid , en nu ook nl versie geladen allemaal prima maar de versie die hij aangeeft in admin is nog nu--->>> Version 1.1.0.3 - 1.081sIs dit de final ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts