qwasi Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Jeg har eksperimenteret lidt med at rette og slette i et "theme". Nu har jeg så downloadet et andet "theme", men når jeg installerer det, så bibeholdes de ændringer jeg har lavet.Derfor vil jeg gerne tilbage til udgangspunktet: standard PrestashopEr det muligt? Eller skal alt slettes og geninstalleres.På forhånd tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Det theme du har eksperimenteret med, var det standardthemet, som du blot rettede i? Hvis ja, kan du jo blot uploade themet PrestaShop fra dine installationsfiler. Jeg går ud fra, at du har valgt dit nye theme i BO under Indstillinger og Udseende (flyttet prikken til det andet theme?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwasi Posted March 21, 2011 Author Share Posted March 21, 2011 det var ikke standard temaet jeg rettede i, men jeg har været inde og rette og slette i noget css... så det er muligt at det er noget mere grundliggende Prestashop data istedet for selve temaet jeg har ændret. så jeg vil meget gerne tilbage til udgangspunktet/fabriksinstillinger igen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Så skal du enten indlæse backup af din shop - eller installere igen. Du kan godt genbruge din database, hvis du tager backup af den først. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts