presta-dyr Posted March 19, 2011 Share Posted March 19, 2011 Jeg arbejder for tiden på oversættelserne til 1.4.0.17. Desværre er rigtig mange tekster gået tabt fra 1.3 til 1.4. Der er selvfølgelig også kommet en del nye til.Jeg har fået færddigjort front office, så kommentarer er velkomne, hvis der skulle have sneget sig tastefejl eller andet ind./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 19, 2011 Share Posted March 19, 2011 Hej KjeldHvis jeg skulle hjælpe dig med korrektur og oversættelse, hvordan bærer jeg mig så ad? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted March 19, 2011 Author Share Posted March 19, 2011 Man kan desværre ikke dele opgaven, som man kunne engang. Men du kan installere 1.4.0.17 og de danske oversættelser. Du kan så se mine oversættelser fra back office under translations og "front office"./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 19, 2011 Share Posted March 19, 2011 Så må jeg lige se at få en shop installeret Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts