Shila Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Jeg kunne rigtig godt tænke mig, et modul der automatisk deler varerne op i prisgrupper, så kunden kan klikke ind på forskellige prisintervaller og se varerne for disse. Findes et sådan modul ikke til Prestashop? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Der findes et gratis modul der hedder community filter search, og så findes der en betalt udgave der er lidt anderledes der hedder filterby. Vi bruger den en modificeret udgave af det betalte, men har tidligere brugt det gratis. Begge dele fungere godt, det gratis har dog en irriterende "bug" så når kunden har set et produkt fra fx side 4 og trykker tilbage, så ryger kunden tilbage til side 1 på produktlisten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shila Posted March 18, 2011 Author Share Posted March 18, 2011 Ok, jeg må se lidt nærmere på de to du foreslår. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts