Homeshop.dk Posted March 15, 2011 Share Posted March 15, 2011 Lige nu viser den mange produkter men hvor er det at Men kan man ikke få den til at vise fx. 5-10 produkter ? Er sikker på at jeg har læst det på forummet tidligere -. kan bare ikke finde det nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Du må kunne lave noget i theme delen i det smarty loop der henter produkterne frem. Jeg forestiller mig at du sætter et loop der afslutter efter fx 10 gennemløb.Har du tænkt over at du giver dine konkurrenter en god liste til at slå dig på i søgemaskinerne mm? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted March 16, 2011 Author Share Posted March 16, 2011 Du har ret - hvor slår jeg den helt fra ? er det den i mest solgte blok den vises ikke mere men den er stadig tilgængelig ved best sales.php url Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Du kan bare ændre URL'en til noget andet eller slette filen, du skal bare sikker på at der ikke er nogen referencer til den på sitet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted March 16, 2011 Author Share Posted March 16, 2011 Tak Timpet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts