PeerHolm Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 Jeg er ny med Presta. Har oprettet varer med vægt. Men hvor er det lige jeg skal indtaste fragtpriser i de forskellige vægtklasser? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 Du går ind i backoffice og vælger fanebladet shipping - derefter kan du indtaste efter vægt eller eller pris Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeerHolm Posted March 14, 2011 Author Share Posted March 14, 2011 Jeg har prøvet at se under shipping, og har lavet en inddeling (1-2 kg, 2-5kg, 5-10 kg, 10-20 kg og 20-50 kg) under my carrier (ændret navn) men mangler rubrikken hvor fragt prisen indtastes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 HejPrøv at bruge søgefunktionen, der er mange indlæg om fragt. Du kan også kigge på Prestashops wiki om shipping: http://www.prestashop.com/wiki/Shipping/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts