Jump to content

Mærkeligt problem

PeerHolm

Recommended Posts

Jeg er ny med Presta, og var næsten færdig med shoppen. Jeg var lidt usikker på hvordan den skulle oploades og prøvede mig lidt frem. Samtidig ville jeg lægge en back up på min disk. Men jeg har sikkert fået lavet noget l.... For nu kan jeg ikke få adgang til min shop, dvs. jeg kan komme ind på bag kontoret, men hver gang jeg vil længere ind, bliver jeg mødt af en "fejl 404" side hos Meebox. Jeg har kontaktet Meebox, som ikke kunne hjælpe ud over at gøre mig opmærksom at der er uoverensstemmelse mellem PS mappe og URL. Læg mærke til forskellen mellem store og små bogstaver i ordet Presta. Har I en løsning, eller er det bare forfra med hele arbejdet:-(

40221_irPcIOQ9lZ7u7gk0koOV_t

Jeg er ikke klar over hvilke oplysninger du har brug for. Som sagt er URL på Meebox med små bogstaver og indstillingen på Presta shoppen med store. Hver gang jeg forsøger at ændre ændre kommer jeg til en fejlside. Er det forkert at formode at hele shoppen en er forsvundet? Måske da jeg prøvede mig lidt frem...... Sig endelig til hvis jeg kan bidrage med skærmbilleder til at løse det.