lindrup24 Posted March 10, 2011 Share Posted March 10, 2011 Hey allesammen.Jeg har lige opdateret min shop til version 1.3.7.0Men når jeg prøver at logge ind i admin panelet kan jeg ikke... Da den siger min bruger ikke eksistere????Er der noget jeg har glemt??? at overføre til den nye webshop mappe???Når jeg prøver at logge ind via min gamle url til shoppen siger den det samme??? :-(Hvad søren gør jeg forkert?// Dennis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted March 10, 2011 Share Posted March 10, 2011 Måske du er kommet til at skifte settings.inc.php ud i opdaterings farten, der ligger en cookie key i den, skal være magen til den der var der før, ellers virker din kode ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 10, 2011 Share Posted March 10, 2011 Hvis du ikke kan komme til at genskabe din fil, kan du uploade vedhæftede fil til rodmappen af din admin mappe. Denne lader dig oprette en ny administrator. Du tilgår blot filen ved at skrive www.shopnavn.dk/dinadminmappe/newadmin.phpHusk at slette filen igen bagefter. newadmin.zip Link to comment Share on other sites More sharing options...
lindrup24 Posted March 11, 2011 Author Share Posted March 11, 2011 Mange tak :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted March 11, 2011 Share Posted March 11, 2011 Jeg tror lige jeg henter den fil der, måske man en dag får brug for den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts