havermansp Posted March 19, 2019 Share Posted March 19, 2019 Ik ben een nieuwe webshop aan het ontwikkelen https://hvc17.hvcreations.be . Ik heb reeds enkele weken zonder problemen in de backend kunnen werken. Gisteren echter heb ik het paswoord van de databank gewijzigd en sindsdien kan ik sommige pagina's in de backend niet meer openen namelijk: Verkopen - Catalogus - Producten Verbeteren - Modules - Modules en services Verbeteren - Modules - Modulecatalogus Configureer - Geavanceerde instellingen - Informatie Ik weet niet welke Prestashop versie ik juist gebruik maar het is in ieder geval 1.7. Hoe kan ik dit probleem oplossen aub? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted March 19, 2019 Share Posted March 19, 2019 Hi, Als je de debug mode aanzet, welke errors krijg je dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
havermansp Posted March 19, 2019 Author Share Posted March 19, 2019 Na het aanzetten van debug mode krijg ik geen errors meer, de pagina's openen zonder probleem. Mijn Prestashop versie is 1.7.3.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TCB-Netherlands Posted April 7, 2019 Share Posted April 7, 2019 1.7.3 kende inderdaad problemen op het gebied van het openen van pagina's alleen in debug mode. Ik adviseer je te updaten naar de laatste versie van Prestashop namelijk 1.7.5. De bugs zijn hierin verholpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts