syllie25 Posted March 16, 2019 Share Posted March 16, 2019 Ik heb even hulp nodig. PrestaShop-versie: 1.7.5.1; Thema: warehouse Het betreft een schone installatie waarin ik het thema heb geïnstalleerd en met behulp van de migration pro module de producten heb geïmporteerd. De producten heb ik allemaal voorzien van nieuwe afbeeldingen. Als ik nu op de productpagina een product in de winkelwagen doe dan gaat dit goed, MAAR als ik het aantal verhoog naar 2 dan krijg ik de volgende error "An error occurred while processing your request" en komt er een lichte waas over het scherm. Met de debug modus aan zie ik verder geen errors, dus ik heb geen idee waar ik het moet zoeken. Wie o wie weet hoe ik dit kan oplossen of wil me hierbij helpen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted March 18, 2019 Share Posted March 18, 2019 Hi Syllie, Zou je de url van je webshop en het betreffende product willen delen? Staat je debug mode nog aan? Zo niet, graag weer even aanzetten. Wellicht dat wij of andere iets kunnen vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
syllie25 Posted March 18, 2019 Author Share Posted March 18, 2019 De shop staat nog niet live, ik ben er nog mee bezig. Is het een idee om je via PB inloggegevens te verschaffen of dat ik je IP even zet als toegestaan bij de onderhoudsmodus? Het probleem doet zich voor bij alle producten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts