sskriver Posted March 9, 2011 Share Posted March 9, 2011 Hej derude,Jeg har det problem med min webshop, der sælger computer sleeves, at når man er på forsiden og så trykker på et produktbillede, eller trykker: "Vis" så for man blot fejlmeddelelsen: "Vi beklager, men web-adressen du indtastede er ikke længere tilgængelig"Jeg har lagt mærke til, at linket ser underligt ud. Kan det have noget med konfigurationen at gøre?Håber i kan hjælpe mig, da det er et stort problem :-)Mvh Søren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted March 9, 2011 Share Posted March 9, 2011 Du må have pillet ved et eller andet der har gjort at det ikke virker, du har som du siger noget sært med i dit link /_PS_USE_SSL/home/ hvor det lige kommer fra er svært at sige, men du kan prøve og starter med at kigge i din /config/settings.inc.php 's fil. define('__PS_BASE_URI__', '/'); skulle der gerne være en linje der hedder.Ellers må du tænke tilbage på hvad du har pillet ved fra det virkede til det ikke længere virkede. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sskriver Posted March 10, 2011 Author Share Posted March 10, 2011 Hvad skal der så ændres i den linje med: (’PS_BASE_URI‘, ‘/’) ?Således ser min /config/settings.inc.php ‘s fil ud:Billedet fjernetMvh Søren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted March 10, 2011 Share Posted March 10, 2011 Den ser ud, og så synes jeg du skal slette det billede hurtigt, der ligger login oplysninger til din database i den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sskriver Posted March 10, 2011 Author Share Posted March 10, 2011 Tak!Du har ikke en idé til en løsning?Mvh Søren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 10, 2011 Share Posted March 10, 2011 Indlæs backup fra dengang det virkede er mit bedste bud :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts