kadettcap Posted March 9, 2011 Share Posted March 9, 2011 Hej.Er der nogle af jer der ved om det er muligt, at gøre således at mine kunder ikke skal oprette sig som brugere, men blot skal udfylde leverings adresse, og betalingsoplysninger i paypal? Jeg har på fornemmelsen at mange hopper fra, da de ikke gider at udfylde hele skemaet...På forhånd takCasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 9, 2011 Share Posted March 9, 2011 Kunden skal oprette sig i en eller anden forstand, men det behøver ikke foregå over flere trin. Med One Page Checkout foregår købs- og registreringsprocessen på én side: One Page CheckoutModulet koster penge, men de er godt givet ud, og jeg vil anbefale dig at købe udgaven med support. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sydboen Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Hej CasperJeg tror nu ikke du behøves at være bange for dine kunder "hopper" fra fordi de skal indtaste deres oplysninger 2 gange - men når det så er sagt, så er det rigtigt det er træls.Jeg selv har 2 shops og den ene er PrestaShop og den anden kører lidt endnu med Unique Free. Her var samme trælse problem - men i forumet løste man dette i fællesskab, så alle fik glæde af det.Så - i min anden shop/PayPal findes dette "problem" ikke.Jeg ville som gerne betale for et modul (har købt flere ting), men jeg ved det faktisk ikke er meget der skal til - men lige her kan jeg desværre ikke selv.Men - da jeg har været kunde ved PayPal i flere år og trukket på dem når det var nødvendigt. Jeg har netop sendt dem en skrivelse og kommer deres folk med et brugbart svar/løsning så skal jeg nok lægge det op i dette forum så alle kan få glæde af det.Bjarne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts