Gitte3001 Posted March 11, 2019 Share Posted March 11, 2019 hallo, Wij zijn bezig een nieuwe Prestashop samen te stellen versie 1.7.5 voor onze huidige verouderde webshop. Onze klanten komen voor 10% uit NL, 40% uit DE, en 50% EU/wereldwijd Wij zoeken een verzendmodule die het mogelijk maakt dat onze internationale klanten bij het afrekenen in de winkelwagen direct de verzendkosten zien, berekend aan de hand van het gewicht van de bestelling in de winkelwagen en berekend naar de landzone van de klant. Ik ben al langere tijd bezig om een goede (betaalde) verzendmodule te vinden. Ik dacht deze gevonden te hebben in een gekochte DHL (expres) verzendmodule maar deze werkt helaas niet voor onze internationale shop. Communicatie met de ontwikkelaar ervan verloopt slecht omdat ontwikkelaar heel gebrekkig Engels spreekt. Ben nu aan het kijken naar de PostNL verzendmodule, de omschrijving zegt dat de module aan de hand van gewicht de verzendprijzen toont, en de ontwikkelaar schrijft dat de module ook zou werken voor het tonen van verzendkosten naar buitenland. Maar in hun demo office kan ik dit helaas niet terug vinden, dus ook niet testen. Heeft iemand ervaring met deze PostNL verzendmodule? PS: andere verzendmodules zoals SendClould, Wuunder, ParcelPro, kunnen dit niet, wel vanuit de backoffice een koppeling om pakketten verzenden, maar dat is niet wat ik zoek. Alvast bedankt! mvg Brigitte Link to comment Share on other sites More sharing options...
TCB-Netherlands Posted March 22, 2019 Share Posted March 22, 2019 Neem contact op met de ontwikkelaar van de PostNL module, hij kan je het zeker vertellen. Ik geloof dat hij een goed ontwikkelaar is, dus je zou ook gewoon antwoord van hem krijgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitte3001 Posted March 23, 2019 Author Share Posted March 23, 2019 goedemorgen, bedankt voor je bericht! Ja, ik heb inmiddels contact gehad met de ontwikkelaar, met goede informatie, ik ga de Post.nl module kopen, ik denk dat dit de juiste verzendmodule kan zijn voor onze shop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts