Jesjah Posted February 21, 2019 Share Posted February 21, 2019 Wellicht dat iemand mij hier kan helpen met een klein probleempje! In de normale layout van prestashop komt de foutmelding "niet genoeg producten op voorraad" in het winkelmandje onder de header te staan. In mijn nieuwe template plakt hij deze foutmelding compleet over de gehele header heen, zie afbeelding. Ik wil deze foutmelding ergens anders heen verplaatsen: hoe kan ik dit doen? Heb deze stukjes code gevonden, kan ik het daarbij veranderen? .alert-danger { background-color: #f2dede; border-color: #ebcccc; color: #a94442; border-radius: 5; -webkit-border-radius: 5px; -khtml-border-radius: 50px; -moz-border-radius: 5px; } .alert { padding: 1rem; margin-bottom: 1rem; border: 1px solid transparent; border-top-color: transparent; border-right-color: transparent; border-bottom-color: transparent; border-left-color: transparent; border-radius: 0; -webkit-border-radius: 0; -khtml-border-radius: 0; -moz-border-radius: 0; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted February 28, 2019 Share Posted February 28, 2019 Je zou inderdaad met die stukjes CSS het een en ander kunnen aanpassen, echter zal dit ook op mobiel misschien niet goed uitpakken. Vraag de ontwikkelaar van het thema eens, die kan je hier zeker bij helpen. Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts