G.H. Posted February 12, 2019 Share Posted February 12, 2019 (edited) Twinfield importeerd betalingen van bv iDEAL vanuit Mollie Mollie gebruikt het cart_id nummer De webshop heeft alleen ordernummer of factuurnummer Tussen Twinfield en Prestashop gebruiken we Webwinkelfacturen, en webwinkelfacturen wil het cart_id niet importeren Dat gaat niet matchen! Iemand een idee om dat op te lossen? Edited February 13, 2019 by habermehl (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
G.H. Posted February 13, 2019 Author Share Posted February 13, 2019 (edited) Ik krijg van Mollie dit antwoord / advies: Beste meneer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Dit is mogelijk. Bij het aanmaken van de betaling kan jullie web bouwer de metadata zelf instellen via onze API. Dit zal dus aangepast moeten worden in de code van de website. Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Mollie +++++++++++++++++ Nou de vraag, hoe doe ik dat, iemand die het weet? Edited February 13, 2019 by habermehl (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted February 13, 2019 Share Posted February 13, 2019 Wat ik begrijp is dat je Twinfield als boekhoudpakket hebt. Webwinkelfacturen importeert de orders uit prestashop. Hele interessante vraag die je hier stelt, want ook ikzelf moet alles handmatig aanpassen(erg veel werk). Ben benieuwd of iemand hier een heel goed idee over heeft! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts