Rob Posted February 5, 2019 Share Posted February 5, 2019 Hallo, Ik heb het standaard produkten blok op mijn site (1.7.4.4) maar kan vraag me af waar ik hier iets van kan instellen. (behalve bij Design/link widget) In best verkochte produkten wordt er niets weergegeven Nieuwe produkten werkt wel goed Bij aanbiedingen verschijnt er ook niets. Ik heb hier een categorie "aanbiedingen" voor aangemaakt en produkten geplaatst. Ook de URL klopt. Heeft iemand een idee ?? dank, Rob Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inform-All Posted February 6, 2019 Share Posted February 6, 2019 Dag Rob, Wat wilt u precies instellen? "Best verkochten producten" blok word automatisch gevuld als u verkopen gedaan heeft. (deze kan u die niet zelf selecteren) "Aanbiedingen" blok word ook automatisch gevuld als u ook letterlijk korting op product geeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob Posted February 6, 2019 Author Share Posted February 6, 2019 Dank voor je reactie. Ik heb inmiddels gemerkt dat het aanbiedingen blok idd allleen gevuld wordt als er korting op een produkt zit. Dus niet zoals ik had een produkt met een gratis produkt erbij en dan als aanbieding bestempelen...Mvgr, Rob Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts