Jesjah Posted February 3, 2019 Share Posted February 3, 2019 (edited) Daar ben ik weer met een vraagje. Bezig met configureren van onze nieuwe prestashop site (1.7.5) en loop tegen het volgende aan: Myparcel + Mollie met succes geïnstalleerd. Nu geeft de shop alleen bij pakketpost NL géén betaalmethodes aan (alleen bankoverschrijving) maar bij keuze voor brievenbus pakketje NL geeft de shop wél alle betaalmethodes aan. Het rare is dat het bij pakketpost voor sommige anderen landen de betaalmethodes wel verschijnen... Nu heb ik al zitten rommelen met Template-compilatie - dat gaf de module van mollie aan dat het daar misschien aan kon liggen - maar ook dit lijkt geen verschil te maken. Heb ik ergens een optie over het hoofd gezien? Iemand hier een oplossing? Edited February 3, 2019 by Jesjah (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted February 3, 2019 Share Posted February 3, 2019 die moet je aanvinken bij betaling>instellingen ergens onderaan staan de koppelingen met je verzenders Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesjah Posted February 4, 2019 Author Share Posted February 4, 2019 Kijk, super simpel dus! 😂 Dankje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts