Dries Dauwe Posted February 1, 2019 Share Posted February 1, 2019 Hallo, Ik heb 2 webshops. Bij 1 webshop ondervind ik problemen met de aanrekening van belastingen op het transport. Op transport wordt 21% btw gerekend. Bij webshop 1 wordt 21% berekend op het transport en wordt een overzicht gegeven van de belastingen op de factuur. Bij webshop 2 wordt geen tax berekend op transport op de factuur. Hij rekent dus het bedrag excl BTW + transport kost + belastingen op de goederen aan. Er wordt geen belasting op transport aangerekend. Ik heb de instellingen van de 2 webshops vergeleken en vind nergens een verschil. Waarschijnlijk zit het ergens anders. Weet iemand raad? In bijlage kan je 2 verschillende facturen vinden van de 2 webshops. hier zie je duidelijk dat op de ene factuur belastingen worden aangerekend op transport, en op de andere niet. IN000034-2019.pdf 000100 (1).pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted February 1, 2019 Share Posted February 1, 2019 dat doe je in de configuratie van je verzendkosten. Je kan daar in stap 2 wel of geen btw definieren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts