Speedsurfer Posted January 26, 2019 Share Posted January 26, 2019 Hallo beste medegebruikers van Prestashop Vandaag 26-01-2019 kreeg ik de melding van een klant dat hij geen betalings optie kon kiezen. De geïnstalleerde "Betalen via bankoverschrijving" module stond gewoon aan en heeft tot voor kort gewoon gewerkt. Om het probleem op te lossen heb ik met mijn domme kop de module totaal verwijderd met het idee een herinstallatie te doen. Eindresultaat is, dat ik deze module nergens meer kan vinden om deze herinstallatie uit te voeren. Ik gebruik versie 1.6.1.23 Wie weet voor mij een mogelijke oplossing. Grtz Frans Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted January 28, 2019 Share Posted January 28, 2019 je download gewoon een compleet nieuwe installatie en haalt daar die module uit. die laad je vervolgens via ftp weer in je module map. NB: graag 1 post per vraag, je had nu 3 x dezelfde vraag gesteld. Om het forum schoon te houden graag 1 post maken per vraag, dan houden we het ook overzichtelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted January 31, 2019 Share Posted January 31, 2019 Hi Speedsurfer, Je zou ook hier (https://github.com/PrestaShop/bankwire/releases) een zipje kunnen downloaden. Knop: 'Source code (zip)'. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedsurfer Posted January 31, 2019 Author Share Posted January 31, 2019 Dank voor de reactie's. Advies opgevolgd, probleem opgelost, door 1.6.1.23 volledig te downloaden. Module eruit vissen en deze verpakken als zip. Uploaden en installeren. Dank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts