Guido van Harten Posted January 23, 2019 Share Posted January 23, 2019 Ik heb in mijn winkel een product opgenomen om te testen. Wanneer ik bij wijze van test dit artikel bestel, zie ik bij de checkout dat er geen portokosten worden berekend. Dat betekent dat ik zeer waarschijnlijk iets niet goed heb ingesteld. Maar wat? Ik hoop mijn instellingen te kunnen verduidelijken aan de hand van een aantal screenshots. Kunnen jullie mij vertellen wat er fout zit? Alvast bedankt. Vriendelijke groet, Guido Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted January 23, 2019 Share Posted January 23, 2019 zone staat op europa. Kies je dn ook europa als land tijdens afrekenen? Beste is om de zones aan te passen naar de juiste landen: nederland, belgie etc. en daar je verzendkosten aan koppelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TCB-Netherlands Posted January 26, 2019 Share Posted January 26, 2019 Ik heb dit probleem ook gehad, het bleek een database probleem te zijn, echter heb ik deze niet direct kunnen vinden. Ik heb daarna een testshop opgezet met een schone installatie, hierop werd wel netjes alles berekend. Ik heb daarna een product export gedaan en de winkel opnieuw geïnstalleerd. Vervolgens de producten etc opnieuw importeren en het probleem was verholpen. Het is even werk, maar alles werkt weer naar behoren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts