Kermit Posted March 6, 2011 Share Posted March 6, 2011 Hallo,Ik ben deze week life gegaan en loop tegen het volgende aan:Met IE, opera en firefox gaat de website helemaal goed. Met Chrome en safari is er echter bij producten waar ik gebruik maak van atributen bij de producten (bv kleur atribuut en maat atribuut) een probleem.Bij de laatste 2 browsers geeft de browser bij deze producten namelijk een verkeerde reference en ook geen voorraad, terwijl er natuurlijk wel voorraad is.Dit betekent dat mensen dus ook niet kunnen bestellen.Kijk maar eens bij http://www.yaksports.nl/damesshirts/120-royal-robbins-coolmesh-tank.htmlMet IE, firefox en opera krijg je:Reference : JO794691627409Aantal: Beschikbaarheid Op voorraad Met safari en chrome verschijnt bij het product:Reference :JOBeschikbaarheidDit product bestaat niet in deze uitvoering. Maak een andere keuze.Uiteraard is de eerste weergave correct.Hoop dat iemand me uit de brand kan helpen.prestashop 1.3.2.5alvast bedanktColin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted March 9, 2011 Author Share Posted March 9, 2011 Opgelost. De twitter module van prestashop zelf breekt javascript. Daardoor gaan producten niet meer goed met atributen in chrome en safari.Moduele uitgeschakeld en probleem is opgelost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts