TCB-Netherlands Posted January 16, 2019 Share Posted January 16, 2019 (edited) Goede avond allen, Ik heb een probleem met presta 1.7.5, de verzendkosten worden niet correct weergegeven, dit geld zowel wel als niet ingelogd. Tevens worden de verzendkosten niet geheel berekend, zie bijlagen. Ik kan alleen maar vinden op het forum over het verwijderen van de weergave van gratis verzending, maar dat is het probleem niet. Ik heb alles geconfigureerd (vervoerders, landen etc) Het is ook gewoon als vervoerder beschikbaar. Iemand een idee? Edited January 16, 2019 by OD&D photos (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted January 18, 2019 Share Posted January 18, 2019 Hoi od&d je zal inderdaad ff moeten gaan spelen met de vervoerder instellingen, ook rekening houden met, gedrag bij afwijking.en eventueel gratis verzending ik zou je aanraden pakketten met gewicht te gebruiken in de instellingen van de vervoerder als je ook kleine brievenbus pakketten hebt. Succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
TCB-Netherlands Posted January 21, 2019 Author Share Posted January 21, 2019 Goede morgen Wallgrind, Bedankt voor je reactie, Dit is allemaal juist ingesteld, er word op gewicht berekend en niet op prijs oid, Zoals je ziet word ook de vervoerder en verzendkosten gewoon weergegeven, echter word hij alleen niet berekend op de pagina. en niet meegenomen in de eind berekening. vriendelijke groet, Tim Link to comment Share on other sites More sharing options...
TCB-Netherlands Posted January 26, 2019 Author Share Posted January 26, 2019 Het probleem bevond zich in de database, echter niet 1,2,3 kunnen vinden, daarom besloten om de winkel opnieuw te installeren. De producten etc als import er weer ingezet en het probleem is verholpen. Echter lost dit niet het probleem op wat sommige mensen dus hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts