Jesjah Posted January 10, 2019 Share Posted January 10, 2019 Ben aan het stoeien met m'n nieuwe template, als ik naar de checkout ga, account aanmaak en daarna bij "adressen" kom dan kan ik helemaal geen gegevens invoeren? Alleen deze velden staan er. Klik ik vervolgens op doorgaan dan krijg ik een 500 server error. Heb al even zitten zoeken in diverse instellingen maar ik kom er niet uit. Kan het ermee te maken hebben dat ik deze site maak op een subdomein en mijn hoofd webshop momenteel draait op mijn hoofdomein? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesjah Posted January 12, 2019 Author Share Posted January 12, 2019 Ojee, dan krijg ik een best wel lange lijst met allerlei dingen😫http://test.livelifehappy.nl/ecommerce/nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesjah Posted January 13, 2019 Author Share Posted January 13, 2019 if (!$this->isCached('tm_imagehover.tpl', $this->getCacheId($params['id_product']))) { $id_lang = $this->context->language->id; $id_shop = $this->context->shop->id; $obj = new Product((int) ($params['id_product']), false, $id_lang, $id_shop); $images = $obj->getImages($this->context->language->id); $_images = array(); if (!empty($images)) { foreach ($images as $image) { if(!$image['cover']) { $_images[] = $obj->id . '-' . $image['id_image']; } } } $this->smarty->assign(array( 'home_image' => $this->context->link->getImageLink($obj->link_rewrite, $_images[0], $params['home']), 'large_image' => $this->context->link->getImageLink($obj->link_rewrite, $_images[0], $params['large']) )); } return $this->display(__FILE__, 'tm_imagehover.tpl', $this->getCacheId($params['id_product'])); } } Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesjah Posted January 16, 2019 Author Share Posted January 16, 2019 Is er iemand die weet wat ik kan veranderen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted January 16, 2019 Share Posted January 16, 2019 Als ik het goed zie is het een template van templatemonster. Daar heb je toch gewoon support op? Die kunnen ook met je meekijken enz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesjah Posted January 28, 2019 Author Share Posted January 28, 2019 Het probleem zit in prestashop zelf ben ik achter, bij het standaard template heb ik hetzelfde probleem. Heb nu alles opnieuw geïnstalleerd op de nieuwste versie 1.7.5.0 maar dan alsnog krijg ik maar twee adres regels te zien?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesjah Posted January 29, 2019 Author Share Posted January 29, 2019 Het is opgelost, prestashop opnieuw geïnstalleerd via het bestand van hun officiële website, via installatron zaten er kennelijk fouten in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts