Herwig S Posted December 30, 2018 Share Posted December 30, 2018 Goedemorgen, na lang zoeken, dan toch maar hier de vraag stellen... Ik zou de 'Over ons en contact' link in de 'Onze winkels' pagina willen aanpassen of verwijderen, maar heb geen idee waar ik dit kan doen. Alle hulp is welkom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted December 30, 2018 Share Posted December 30, 2018 Zo te zien gebruik je een betaald thema(althans niet het standaard thema) In de documentatie hiervan zo je terug moeten kunnen vinden waar dit is aan te passen. In het standaard thema bij 1.6 is dit het de module contactblok en winkelblok, in 1.7 kun je dat meestal goed aanpassen (zie foto) Het kan echter per thema verschillen hoe en waar je dit aanpast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herwig S Posted December 30, 2018 Author Share Posted December 30, 2018 bedankt voor het snelle antwoord, het is 1.7.4 en via de linklijst kan ik in de footer wel de link naar 'onze winkels' verwijderen, maar dus niet de link die in de pagina 'onze winkel' staat. Ik neem terug contact op met Prestashop (=ontwikkelaar), het betaalde thema zat vol bugs, de meeste hebben ze opgelost, maar was duidelijk niet getest voor de verkoop van het thema... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts