Skyhawk_ Posted December 17, 2018 Share Posted December 17, 2018 Hallo iedereen Ik ben al een aantal uur aan het zoeken op de fora van Prestashop en Google maar ik vind de oplossing maar niet... Kan iemand mij helpen met de vertaling van volgende zin (zie screenshot), ik vind em nergens in de vertalingsmodule. Ik wil geen .tpl bestanden bewerken omdat ik na elke update aanpassingen dien te doen. Alvast bedankt voor jullie hulp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted December 17, 2018 Share Posted December 17, 2018 Als je 1.7 gebruikt staat dit in de volgende map(zie foto) Je gaat daarvoor naar vertalingen>themavertalingen>thema>taal In mijn geval classic theme>nederlands. Soms komt het voor dat je een frase in het classic thema moet vertalen en daarna de vertaling van het classic thema naar je eigen thema moet kopieren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skyhawk_ Posted December 18, 2018 Author Share Posted December 18, 2018 (edited) 22 hours ago, Curious said: Als je 1.7 gebruikt staat dit in de volgende map(zie foto) Je gaat daarvoor naar vertalingen>themavertalingen>thema>taal In mijn geval classic theme>nederlands. Soms komt het voor dat je een frase in het classic thema moet vertalen en daarna de vertaling van het classic thema naar je eigen thema moet kopieren. Hallo Bedankt voor uw antwoord. Ik vond het niet onder uw aanwijzingen. Na zelf wat verder te zoeken vond ik het onder "shop - theme - global". Ik sluit een screenshot bij ter info voor anderen met hetzelfde probleem. Nogmaals bedankt! Edited December 18, 2018 by Skyhawk_ (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts