jgk-dk Posted March 1, 2011 Share Posted March 1, 2011 Er der en venlig sjæl der kan fortælle hvordan man indsætter en "knap" i/på produkt siden under vis/læg i kurv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted March 2, 2011 Share Posted March 2, 2011 Du skal ind i themes/dit_theme/product.tpl, og så er det faktisk næsten ligesom html. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted March 2, 2011 Author Share Posted March 2, 2011 Det må jeg lige prøve, men er der ikke noget med at det kun er Dreamweaver der kan det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 2, 2011 Share Posted March 2, 2011 Du kan bruge enhver editor, sålænge den kan vise HTML, php osv. Dreamweaver er godt, men det er også dyrt. Hvis du vil have en gratis editor, som også er rigtig god, så prøv evt. Notepad ++ http://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBoQhgIwAA&url=http://notepad-plus-plus.org/&ei=IbVuTezMKdSbhQer39gw&usg=AFQjCNH20Y39KL3umNlz40yN398ALm0wKg&sig2=eqrrkTZtoOl-o76pgrDzGQ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted March 3, 2011 Share Posted March 3, 2011 Der findes noget der hedder phpeditor, og selvom det er lavet primært til php så er det også godt til eksempelvis html. Jeg bruger selv det, og det er helt gratis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted March 5, 2011 Author Share Posted March 5, 2011 Må være ærlig og sige at jeg kan ikke finde ud af det. PhP er ikke noget jeg har rodet med før. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted March 5, 2011 Share Posted March 5, 2011 Det er også html du skal rette i ikke php Hvad er det for en knap du gerne vil indsætte? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted March 5, 2011 Author Share Posted March 5, 2011 Jeg ville gerne have en under "vis" på produktet i samme størrelse med reference til en formular som f.eks mere produkt info e.lign.Funktionen skal bruges til at en kunde kan anmode om en pris i en webshop der kører som katalog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts