Sund-og-smuk.dk Posted February 28, 2011 Share Posted February 28, 2011 HejNår jeg modtager en ordre, kommer der bare en tom mail med vores logo i?Jeg modtager heldigvis også en mail fra moneybookeres, så det kan godt gå an, men burde der ikke komme en ordre mail fra shoppen? På forhånd tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted February 28, 2011 Share Posted February 28, 2011 Du skal slå mail indberetninger til i Backoffice Den findes under moduler så tror jeg det løser dit problem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sund-og-smuk.dk Posted February 28, 2011 Author Share Posted February 28, 2011 Tak for svar!Jeg har et modul under tools der hedder "mail alerts v. 2,2" og den er slået til, og min mail adresse er tastet ind der, men jeg modtager stadig ikke en ordentlig ordre mail? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted February 28, 2011 Share Posted February 28, 2011 Får du en tom mail så ? Hvor der står NY ORDRE i topic ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sund-og-smuk.dk Posted February 28, 2011 Author Share Posted February 28, 2011 Ja jeg får en mail, som indeholder vores logo? og intet andet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted February 28, 2011 Share Posted February 28, 2011 Ok så kan jeg løse det send mig lige en pm med fin mailadresse så sender jeg nogle filer til digEdit har sendt en email til jer på jeres kontakt @ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sund-og-smuk.dk Posted March 6, 2011 Author Share Posted March 6, 2011 Mange tak!Homeshop, jeg havde slet ikke de filer på min server? Så de har åbenbart ikke være includeret i prestashop v. 1.3.3Mange tak, jeg har vedhæftet filerne i en zip fil, hvis andre kan få glæde af dem. dk.zip Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted March 6, 2011 Share Posted March 6, 2011 Oversættelserne skal ligge i "da" for PrestaShop version 1.3. Disse filer er også med i de oversættelser, du kan hente fra http://www.prestashop.com/en/downloads/. Bemærk, at ikke alle .txt-filerne er oversat, i den zip-fil du har vedhæftet./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kokkekniven Posted March 8, 2011 Share Posted March 8, 2011 Oversættelserne skal ligge i "da" for PrestaShop version 1.3. Disse filer er også med i de oversættelser, du kan hente fra http://www.prestashop.com/en/downloads/. Bemærk, at ikke alle .txt-filerne er oversat, i den zip-fil du har vedhæftet./Kjeld Hej Kjeld - nu spørger jeg sikkert dumt. JEg har brugt de vedlagte filer og lagt dem ind i mails mappen i da. Nu får jeg så mailsne, men de er stadigvæk tomme?Skal de ligge et andet sted eller hvad har jeg stirret mig blind på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted March 8, 2011 Share Posted March 8, 2011 Filerne i denne tråd skal ligge i modules/mailalerts/mails/da/ Har du gjort det ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kokkekniven Posted March 8, 2011 Share Posted March 8, 2011 Hejsa - nej, havde smidt dem ned i mails mappen, så flytter dem lige - kan se at der ligger mails i den mappe du siger, men de er tomme :STak for hjælpen :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts