zenoe Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 Sziasztok!Teljesen kezdő vagyok és kísérletként feltettem egy ingyenes szerverre (000webhost). Sajnos a második lépésnél nem enged tovább. És semmi hibaüzenet. Mit ronthattam el?"http://zno.site88.net/install/"Van ötletetek?Üdv és köszi a segítséget előre is :z Link to comment Share on other sites More sharing options...
NPeti Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 A prestashop nagyon kényes a szerver beállításokra. Minden tárhelyen nem fut 100%-osan.Én pl. azért hagytam ott egyik szolgáltatót, mert akármit írt, igért, módosított, nem ment zökkenőmentesen a prestashop.Egy új termék feltöltése 20-30 sec-ig tartott, a BO fordítóját mindig visszadobálta, az aktuális Forint-Euro árfolyamot nem frissítette, stb.Most megtaláltam az ideális, olcsó szolgáltatót a prestához: 10GB > 9900 netto Ft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nocsó Posted February 28, 2011 Share Posted February 28, 2011 A megoldáshttp://members.000webhost.com/analytics.php beírod a domaint, a jelszavadat, majd dissable code, submit és láss csodát!Én is szívtam vele Link to comment Share on other sites More sharing options...
NPeti Posted February 28, 2011 Share Posted February 28, 2011 Most már késő. Otthagytam az éves tárhelyet.A szolgáltató igéreteiből elég lett.Ahol most bérlek, semmilyen probléma nincs és árban igazán kedvező.10 boltot lehet elhelyezni netto 9900Ft-os tárhelyen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zenoe Posted February 28, 2011 Author Share Posted February 28, 2011 Köszi:) Már egy lépcsőfok leküzdve z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nocsó Posted February 28, 2011 Share Posted February 28, 2011 Hát sokat ne várj tőle, most is szarakodik, kiszámíthatatlan Link to comment Share on other sites More sharing options...