altimobiler Posted February 25, 2011 Share Posted February 25, 2011 hej.ved salg får jeg en email der er tom..... kunden får en rigtig en med diverse oplysninger i men den der bliver sendt til mig er tom.... hvordan kan jeg rette det?udover det vil jeg også gerne tilføje lidt i dem kunderne modtager... hvordan kan jeg rette i dem?skal der tilkøbes et modul eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 Du har en mappe i roden af din server der hedder mails der ligger de i den mappe der her DA Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 Det er mailalerts-modulet, der sender beskeder, når du har solgt en vare. Så filerne er nok tomme under modules/mailalerts/mails/da (eller dk hvis du kører 1.2 eller ældre). I de seneste oversættelser jeg har lagt ud på download-siden, er der indhold i filerne./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
altimobiler Posted February 27, 2011 Author Share Posted February 27, 2011 hej igen.kan ikke finde nogen mails jeg kan rode rundt i.... kan godt finde det under moduler men der kan jeg ikke ændre noget som helst.... har sidste nye sprogpakke og min shop var sidste nye midt i januar....så vidt jeg kan læse mig frem til skal jeg tilkøbe en mulighed for at redigere i emails... kan det ikke passe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 Du kan logge på via ftp og hente filerne i /www/mails/da/Og som Kjeld skriver også i modules/mailalerts/daMig bekendt kan dette ikke gøres fra Backoffice Link to comment Share on other sites More sharing options...
altimobiler Posted February 27, 2011 Author Share Posted February 27, 2011 hmmm lydfer lidt besværligt... kender godt til ftp og hvad ved jeg så kan godt:)men det add on jeg kan købe til 30 euro mener jeg det var... det kan vel det samme ikk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 Kender ikke til det modul du snakker om.Men personligt vil jeg da sige at ftp et super nemt det er jo ikke nogle filer du retter i ret ofte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts