jeepsterdk Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Jeg var så letsindig at køre en "regenerate thumbnails". Nu mangler der billeder på en masse varer. Det skal siges, at under "kørslen" blev skærmen blank og det hele gik ligesom i stå. Jeg prøvede igen, og det samme skete. Er det en form for timeout? Jeg kører v1.2.5 Håber på hjælp.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Prøv at køre en gruppe billeder af gangen og de hvad der sker.Istedet for at køre allesammen for det vil garanteret give timeout Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeepsterdk Posted February 25, 2011 Author Share Posted February 25, 2011 Prøv at køre en gruppe billeder af gangen og de hvad der sker.Istedet for at køre allesammen for det vil garanteret give timeout Hej Homeshop. Jeg gjorde som du sagde, at det virkede bare. Jeg fandt en modificeret udgave af adminimages.php, som muliggør regenerering af 200 thumbs ad gangen. Så undgår jeg timeout og det hele spiller bare 110%. Tak for hjælpen og ideen! Hilsen en MEGET glad mand :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 Du må meget gerne skrive [Løst] i emnelinien, når nu du har fået løst dit problem./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeepsterdk Posted February 26, 2011 Author Share Posted February 26, 2011 Hej KjeldSorry, den glemte jeg. Er nu rettet :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts