akgårdsjö Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Hej Vil prøve at skifte mit billede ud på index siden med et slideshow.Er der nogen som har et godt link ???Og hvordan den sættes ind ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Der findes rigtig mange moduler som kan det.Jeg bruger dsslide.Men prøv at søge i forumet under carousel eller slider og der vil du se forskellige typer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Ligesom Homeshop har jeg også lige købt DS Slide og er rigtig glad for det - det er supernemt at konfigurere. Det koster 35 Euro + moms (forstår egentlig ikke momsen, når vi i DK er med i EU, men fred være med det). Hvis du gerne vil have et gratis modul, kan du kigge på dette: http://www.prestashop.com/forums/viewthread/19951Det er dog lidt besværligt at lægge nye ting ind, da man skal uploade et billede til en mappe, samt rette reference i en fil - men ellers virker det upåklageligt Link to comment Share on other sites More sharing options...
akgårdsjö Posted February 25, 2011 Author Share Posted February 25, 2011 Hej og tak !det er lige det jeg søker efter.Har downloadet filen og installeret i moduls.Men der kommer inget frem i shoppen.Skal jeg ændre noget i index filen , kommer ikke på vilken fil der skal ændres. ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 25, 2011 Share Posted February 25, 2011 Selv tak:-)Nu er det et stykke tid siden jeg har brugt modulet, men jeg tror du skal ændre stier i .tpl filen til modulet. Jeg lavede en billedemappe specifikt til mine billeder og så uploadede jeg dem via FTP hertil for bedre at kunne holde styr på placeringen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
akgårdsjö Posted February 25, 2011 Author Share Posted February 25, 2011 Jeg har mit gl. billede på hjemmesiden efter modulet blev installeret.Det ser ud til at programmet ikke henter mappen med filen jcarosel.Har bytten billederne ud i /shop/modules/jcarousel/slides med mine billeder.men den skal vel ha et link til jcarosel modulet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 25, 2011 Share Posted February 25, 2011 Er modulet aktiveret i BO? Måske duer det ikke til den version du bruger - jeg havde det i version 1.3.1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
akgårdsjö Posted February 25, 2011 Author Share Posted February 25, 2011 jeg har Version 1.2.5.0 - 0.266s øhhh vad mener du med BOUnder modules står den aktiveret ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 25, 2011 Share Posted February 25, 2011 BO = Back Office. Og når den er aktiveret, så ved jeg ikke hvad der kan være galt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted February 25, 2011 Share Posted February 25, 2011 Kan du de carousellen eller hva hvis ikke så prøv At deaktivere featured products modulet.Hvis det ikke hjælper så prøv at gå i modules-position og find modulet og se hvor det er ankered henne af Link to comment Share on other sites More sharing options...
akgårdsjö Posted February 25, 2011 Author Share Posted February 25, 2011 Jeg skal klister ind dette :mit thema ligger i dette fil : /shop/themes/mit_themavilken fil skal den monteres i ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
akgårdsjö Posted February 25, 2011 Author Share Posted February 25, 2011 Jubii Tak homeshop , det var i positioner der var fejlTak for hjælpen , nu er det kaffe tid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts